Please use this identifier to cite or link to this item: http://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSuslenco, Alinaro
dc.date.accessioned2019-07-09T08:43:21Z-
dc.date.available2019-07-09T08:43:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationSuslenco, Alina. Curriculumul la unitatea de curs "Merchandising și segmentarea pieței" : Pentru studenții ciclului II – studii superioare de master, domeniul general de studiu 36 - "Științe Economice" la specializarea "Administrarea Afacerilor Comerciale" (studii cu frecvență la zi) / Alina Suslenco ; Univ. de Stat "Alecu Russo" din Bălţi, Fac. de Ştiinţe Reale, Econ. și ale Mediului, Catedra de științe econ. – Bălţi : [s. n.], 2016. – 10 p. : tab. – Bibliogr.: p. 10.ro
dc.identifier.urihttp://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/973-
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMerchandisingro
dc.subjectComerţro
dc.subjectStrategii de marketingro
dc.titleCurriculumul la unitatea de curs "Merchandising și segmentarea pieței" : Pentru studenții ciclului II – studii superioare de master, domeniul general de studiu 36 - "Științe Economice" la specializarea "Administrarea Afacerilor Comerciale" (studii cu frecvență la zi)ro
dc.typeOtheren
Appears in Collections:Economie. Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
merchandising.pdf
  Restricted Access
527,99 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons