Please use this identifier to cite or link to this item: http://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/973
Title: Curriculumul la unitatea de curs "Merchandising și segmentarea pieței" : Pentru studenții ciclului II – studii superioare de master, domeniul general de studiu 36 - "Științe Economice" la specializarea "Administrarea Afacerilor Comerciale" (studii cu frecvență la zi)
Authors: Suslenco, Alina
Keywords: Merchandising
Comerţ
Strategii de marketing
Issue Date: 2016
Publisher: USARB
Citation: Suslenco, Alina. Curriculumul la unitatea de curs "Merchandising și segmentarea pieței" : Pentru studenții ciclului II – studii superioare de master, domeniul general de studiu 36 - "Științe Economice" la specializarea "Administrarea Afacerilor Comerciale" (studii cu frecvență la zi) / Alina Suslenco ; Univ. de Stat "Alecu Russo" din Bălţi, Fac. de Ştiinţe Reale, Econ. și ale Mediului, Catedra de științe econ. – Bălţi : [s. n.], 2016. – 10 p. : tab. – Bibliogr.: p. 10.
URI: http://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/973
Appears in Collections:Economie. Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
merchandising.pdf
  Restricted Access
527,99 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons