Please use this identifier to cite or link to this item: http://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/971
Title: Curriculumul la unitatea de curs "Strategii de marketing" : Anul universitar 2015/2016 : Pentru studenții ciclului II – studii de master, domeniul general de studiu 36 - "Științe Economice" la specializarea "Administrarea Afacerilor Comerciale" (studii cu frecvență la zi)
Authors: Suslenco, Alina
Keywords: Marketing
Issue Date: 2015
Publisher: USARB
Citation: Suslenco, Alina. Curriculumul la unitatea de curs "Strategii de marketing" : Anul universitar 2015/2016 : Pentru studenții ciclului II – studii de master, domeniul general de studiu 36 - "Științe Economice" la specializarea "Administrarea Afacerilor Comerciale" (studii cu frecvență la zi) / Alina Suslenco ; Univ. de Stat "Alecu Russo" din Bălţi, Fac. de Ştiinţe Reale, Econ. și ale Mediului, Catedra de științe econ. – Bălţi : [s. n.], 2015. – 10 p. : tab. – Bibliogr.: p. 9-10.
URI: http://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/971
Appears in Collections:Economie. Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
marketing.pdf
  Restricted Access
534 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons