Please use this identifier to cite or link to this item:
http://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/350
Title: | Curriculum la unitatea de curs ''Principiile economice de piaţă'' pentru studenţii ciclului I – studii de licenţă. Specialităţile: 363.1 ''Business şi Administrare'', 361.1 ''Contabilitate'', 364.1 ''Finanţe şi Bănci'', 812.1 ''Turism'', 141.01 ''Matematică'', 141.01-141.02 ''Matematică şi Informatică'', 141.02 ''Informatică'', 444.1 ''Informatică (ştiinţe exacte)'', 141.14 ''Educaţie tehnologică'', 542.2 ''Desing vestimentar industrial'', 424.1 ''Ecologie'', 141.06-141.05 ''Biologie şi Chimie'', 141.07-141.06 ''Geografie şi Biologie'', 313.1 ''Administraţie publică'' (studii cu frecvenţă la zi şi cu frecvenţă redusă) |
Authors: | Trusevici, Alla Branaşco, Natalia |
Keywords: | Economie de piaţă |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | USARB |
Citation: | Trusevici, Alla. Curriculum la unitatea de curs ''Principiile economice de piaţă'' pentru studenţii ciclului I – studii de licenţă. Specialităţile: 363.1 ''Business şi Administrare'', 361.1 ''Contabilitate'', 364.1 ''Finanţe şi Bănci'', 812.1 ''Turism'', 141.01 ''Matematică'', 141.01-141.02 ''Matematică şi Informatică'', 141.02 ''Informatică'', 444.1 ''Informatică (ştiinţe exacte)'', 141.14 ''Educaţie tehnologică'', 542.2 ''Desing vestimentar industrial'', 424.1 ''Ecologie'', 141.06-141.05 ''Biologie şi Chimie'', 141.07-141.06 ''Geografie şi Biologie'', 313.1 ''Administraţie publică'' (studii cu frecvenţă la zi şi cu frecvenţă redusă) / A. Trusevici, N. Branaşco ; Univ. de Stat ''Alecu Russo'' din Bălţi, Fac. de Ştiinţe Reale, Economice şi ale Mediului, Catedra de Ştiinţe economice. – Bălţi : [s. n.], 2015. – 11 p. : tab. |
URI: | http://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/350 |
Appears in Collections: | Economie. Management |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
principiile.pdf Restricted Access | 1,06 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is licensed under a Creative Commons License