Please use this identifier to cite or link to this item: http://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/1940
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPostolache, Victoriaro
dc.contributor.authorCazac, Ianinaro
dc.contributor.authorNichitcin, Corinaro
dc.date.accessioned2024-06-27T10:56:39Z-
dc.date.available2024-06-27T10:56:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationPostolache, Victoria. Curriculum la modulul Politici financiare ale întreprinderii. Relaţii valutar-financiare internaţionale : Ciclul I, studii superioare de licenţă : Codul şi denumirea domeniului general de studiu: 041 Ştiinle economice : Codul şi denumirea domeniului de formare profesională: 0412 Finanţe şi bănci : Codul şi denumirea specialităţii: 0412.1 Finaţe şi bănci : Forma de organizare a invăţământului superior: invăţământ cu frecvenţă / Victoria Postolache, Ianina Cazac, Corina Nichitcin ; Universitatea de Stat "Alecu Russo" din Bălţi, Facultatea de Ştiinţe Reale, Economice şi ale Mediului, Catedra de Ştiinţe econonomice. – Bălţi : [S. n.], 2024. – 21 p. : tab. – Bibliogr.: p. 20-21.ro
dc.identifier.urihttp://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/1940-
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectPolitici financiare ale întreprinderiiro
dc.subjectRelaţii valutar-financiare internaţionalero
dc.titleCurriculum la modulul Politici financiare ale întreprinderii. Relaţii valutar-financiare internaţionale : Ciclul I, studii superioare de licenţă : Codul şi denumirea domeniului general de studiu: 041 Ştiinle economice : Codul şi denumirea domeniului de formare profesională: 0412 Finanţe şi bănci : Codul şi denumirea specialităţii: 0412.1 Finaţe şi bănci : Forma de organizare a invăţământului superior: invăţământ cu frecvenţăro
dc.typeOtheren
Appears in Collections:Economie. Management

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
politici_financ.pdf761,85 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons