Please use this identifier to cite or link to this item: http://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/1748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPanco, Tatianaro
dc.date.accessioned2023-02-10T09:36:26Z-
dc.date.available2023-02-10T09:36:26Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationPanco, Tatiana. Curriculum la unitatea de curs Istoria pedagogiei. Etnopedagogia : Ciclul I – studii superioare de licență : Codul și denumirea domeniului general de studii 011 Științe ale educației : Codul și denumirea domeniului de formare profesională 0113 Pedagogie în învățământul primar 0112 Pedagogie preșcolară 0114 Formarea profesorilor : Codul și denumirea specialității 0113.1/ 0112.1 Pedagogie în învățământul primar și pedagogie preșcolară 0113.1/0114.10 Pedagogie în învățământul primar și limba engleză / Tatiana Panco ; Univ. de Stat "Alecu Russo" din Bălţi, Fac. de Ştiinţe ale Educaţiei, Psihologie şi Arte, Catedra de Ştiinţe ale educaţiei. – Bălţi : [s. n.], 2022. – 12 p. : tab. – Bibliogr.: p. 12.ro
dc.identifier.urihttp://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/1748-
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectIstoria pedagogieiro
dc.subjectEtnopedagogiero
dc.subjectEvoluţia pedagogieien_US
dc.subjectStrategii educaţionale etnopedagogicero
dc.titleCurriculum la unitatea de curs Istoria pedagogiei. Etnopedagogia : Ciclul I – studii superioare de licență : Codul și denumirea domeniului general de studii 011 Științe ale educației : Codul și denumirea domeniului de formare profesională 0113 Pedagogie în învățământul primar 0112 Pedagogie preșcolară 0114 Formarea profesorilor : Codul și denumirea specialității 0113.1/ 0112.1 Pedagogie în învățământul primar și pedagogie preșcolară 0113.1/0114.10 Pedagogie în învățământul primar și limba englezăro
dc.typeOtheren
Appears in Collections:Educaţie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ist_ped_etnoped.pdf440,82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons