Please use this identifier to cite or link to this item: http://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/1613
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPopa, Gheorghero
dc.date.accessioned2022-06-01T07:46:08Z-
dc.date.available2022-06-01T07:46:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationPopa, Gheorghe. Curriculum la unitatea de curs Metodologia și etica cercetării : Ciclul II - studii superioare de master. Codul şi denumirea domeniului general de studii : 011 Ştiinţe ale educaţiei : Codul și denumirea domeniului de formare profesională: Formarea profesorilor : Denumirea programului de mașter: Didactici modeme ale disciplinelor filologice; Didactica limbii române în școala alolingvă; Didactica literaturii universale : Forma de învățământ: cu frecventă / Gheorghe Popa ; Univ. de Stat "Alecu Russo" din Bălţi, Fac. de Litere, Catedra de Limba Română şi Filologie Romanică. – Bălţi : [s. n.], 2021. – 10 p. : tab. – Bibliogr.: p. 9-10.ro
dc.identifier.urihttp://tinread.usarb.md:8888/jspui/handle/123456789/1613-
dc.language.isororo
dc.publisherUSARBro
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectCercetări științificero
dc.subjectEtica cercetăriiro
dc.subjectMetode de cercetarero
dc.subjectȘtiințele limbajuluiro
dc.titleCurriculum la unitatea de curs Metodologia și etica cercetării : Ciclul II - studii superioare de master. Codul şi denumirea domeniului general de studii : 011 Ştiinţe ale educaţiei : Codul și denumirea domeniului de formare profesională: Formarea profesorilor : Denumirea programului de mașter: Didactici modeme ale disciplinelor filologice; Didactica limbii române în școala alolingvă; Didactica literaturii universale : Forma de învățământ: cu frecventăro
dc.typeOtheren
Appears in Collections:Filosofie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
metod_etica_cerc_fil.pdf570,22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons